Invitation til Informationsaften

Informationsaften på 10.klasseskolen:

Torsdag d. 18.01. kl. 19-21 2024

Kom og besøg os og hør om vores spændende tilbud til elever, der ønsker et 10. klassestilbud.

Vi har mange års erfaring i at tilrettelægge et år, der retter sig mod unge mennesker, der har brug for et ekstra år, inden de vælger sig videre ind i uddannelsessystemet.

Skolens værdier

Anerkendelse

Ikke alle er ens! Vi tilstræber at møde eleven, der hvor de er og at tilrettelægge undervisningen, så den enkelte elev oplever at blive mødt både fagligt og personligt.

Samhørighed

Vi er en skole med kun én årgang. Det giver os mulighed for at skabe et helt unikt ungdomsmiljø for de 150-170 elever, der hvert år indskriver sig på skolen. Vi tilstræber at skabe et ungdomsmiljø, hvor der er plads til alle og eleverne får mulighed for at mødes på tværs af klasser og linjer.

Mestring

Det er oplagt at vælge os, hvis man ønsker at blive klar til en ungdomsuddannelse. Undervisningen tilrettelægges så alle bliver dygtigere med udgangspunkt i, hvor de står fagligt, når de starter på skolen.

Engagement

Skolen er præget af højt engagerede voksne, der arbejder for at alle får det bedst mulige ud af et skoleår på 10.klasseskolen.

Kl. 19.00-19.05:

Velkomst.

Kl. 19.05-19.40:

Præsentation af 10.klasseskolen i Hillerød v/ skolens ledelse.

Kl. 19.40-20.50:

Præsentation af skolens forskellige linjer v/ linjelærerne.

Kl. 20.50-21.00:

Afrunding og tak for i aften.

- Vi glæder os til at fortælle jer om skolen.

I er altid velkommen til at ringe til os ,og når det er muligt, at besøge skolen.

Tilmelding til skolen

Tilmelding på www.Optagelse.dk

Vi har ikke ventelister.

Hvis du skal meldes ind midt i skoleåret, så ring eller skriv en e-mail til kontoret, så kan vi aftale nærmere.

Tlf: +45 72325750

Mail: 10klasse@hillerod.dk