IT-rygsæk
Hvis du er blevet visiteret til en It-rygsæk, kan du få udleveret en bærbar computer til brug i undervisningen, mens du går på skolen. Denne skal afleveres efter sommerprøverne i juni på kontoret.
For elever med IT-rygsæk afholdes et kursus her på skolen. Dysleksi vejlederen kommer rundt i starten af skoleåret for at afdække behovet for hjælp til både installation og selve programmerne.

Unilogin

Unilogin giver adgang til alle skolens computere, undervisningsportaler og O365.

Hvis du ikke kan få dit unilogin til at virke skal du kontakte Tina Kann, der sidder på kontoret eller Helle på biblioteket.

O365

Alle elever på skolen har adgang til O365 og lærer at bruge forskellige programmer. Har du problemer med O365, skal du kontakte Helle på biblioteket.

Udlån af skolens computere

Meget af undervisningen foregår på computer. Hvis du ikke selv har en computer, kan du låne en for hele året af skolen.

Mediateket
I bibliotekets mediatek kan du frit bruge de stationære maskiner og printe ud.

Lounge

I bibliotekets lounge er der mulighed for at hygge og lave gruppearbejde.